menu

ضمانت پنج ساله دوربین های IP

ضمانت پنج ساله دوربین های IP

کیفیت یک مفهوم حیاتی است که عمیقاً در فلسفه شرکت بوش ریشه دارد. برای نسل‌ها، مشتریان به بوش برای ارائه محصولات با کیفیت و فناوری‌های نوآورانه اعتماد کرده‌اند. هنگامی که دوربین‌های IP Bosch را خریداری می‌کنید، می‌دانید که قوی‌ترین، متصل‌ترین و ایمن‌ترین دوربین‌های روی کره زمین را دریافت می‌کنید. چرا؟ بوش متعهد به ارائه محصولات و راه‌حل‌هایی است که به طور مداوم کار می‌کنند، با ضمانت استاندارد پنج ساله بدون نگرانی پشتیبانی می‌شوند و بالاترین سطوح امنیت را در صنعت برای آرامش مطلق در بر می‌گیرند. برای حمایت از اصول کیفیت خود و خدمت به عنوان راهنما، مجموعه ای از تضمین ها را بر اساس اعتماد ایجاد کرده ایم.

پنج سال ضمانت استاندارد بدون نگرانی دوربین های IP نشان گارانتی 5 ساله در صنعت امنیت و ایمنی، کار با محصولات و سیستم‌هایی که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید و در طول عمرشان همانطور که انتظار می‌رود کار کنند، یک اولویت مشخص است. به همین دلیل است که بوش دوره گارانتی استاندارد را برای همه دوربین‌های IP ثابت و قطعات ثابت دوربین‌های IP متحرک را از سه به پنج سال افزایش داده است. این ضمانت استاندارد جدید بدون نگرانی، تعهد مستمر ما را برای ارائه بهترین محصولات در هر سطح تأیید می کند. وقتی بوش را انتخاب می کنید، می دانید که محصولات ما کارایی و ماندگاری خواهند داشت.


 نماد گارانتی آرامش خاطر شما را تضمین می کند

اکثر محصولات ایمنی و ایمنی بوش دارای گارانتی سه ساله سازنده هستند. ضمانت BOOST ما تضمین می کند که اگر مشکلات خاصی در یک زمان خاص ایجاد شود، بوش تعمیرات را انجام خواهد داد. شما از سال ها کارکرد بدون دردسر با دستگاه بوش خود و کنترل بهتر هزینه های کلی خود بهره مند می شوید تا بتوانید سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید. ما همچنین تمدید ضمانت BOOST را تا دو سال برای بیشتر سبد محصولات سیستم های امنیتی و ایمنی بوش ارائه می دهیم تا پوشش شما را بیشتر افزایش دهیم. حتی با وجود گارانتی و تمدید گارانتی پیشرو در صنعت، محصولات باکیفیت ما دارای نرخ خرابی پایینی هستند که به عملکرد طولانی تر و قابل اعتماد کمک می کند. درباره جزئیات ضمانت و تمدید گارانتی برای هر دامنه محصول در قسمت دانلود در پایین این صفحه اطلاعات بیشتری کسب کنید.


ضمانت استاندارد پنج ساله جدید برای دوربین های IP

اعتماد یکی از اصول اساسی ماست و پایه و اساس همه کارهای ما را بنا می کند. بنابراین شما می توانید روی محصولات ما حساب کنید که در طول عمر خود همانطور که انتظار می رود کار می کنند. به همین دلیل است که ما دوره گارانتی استاندارد را برای تمام دوربین های ثابت و قطعات ثابت دوربین های متحرک خود از سه به پنج سال افزایش دادیم. این ضمانت استاندارد جدید بدون نگرانی، که از 1 نوامبر 2021 اجرا می شود، تعهد مداوم ما را برای ارائه بهترین محصولات در هر سطح تأیید می کند.

شرایط گارانتی قبلی، از جمله تمدید ضمانت دو ساله BOOST، برای دوربین های IP خریداری شده قبل از 1 نوامبر 2021 معتبر باقی می ماند.



مطالب مرتبط:

آدرس دفتر مرکزی :
تهران، خیابان فاطمی (غرب) - بین حجاب و پروین اعتصامی - برج ساعت - طبقه 3 - واحد 32

تلفن :
021-88970294-6

واتساپ: 

0990-9998220

خانه درباره ما محصولات ویدئو ها خدمات پروژه ها مقالات اخبار نرم افزارهای کاربردی تماس با ما کاتالوگ بوش محصولات
Email:
Mobile:
کد امنیتی:
captcha