menu

فناوری X-factor

فناوری‌های starlight X و HDR X
 دوربین ها اغلب برای گرفتن تصاویر و اشیاء با حرکت سریع در شرایط نوری متغیر، از نور شدید خورشید گرفته تا شرایط کم نور ، به چالش کشیده می شوند. در همان زمان، درصد فزاینده ای از نویز ممکن است رخ دهد که منجر به تصاویر دانه دانه و از دست دادن جزئیات می شود که ممکن است اطلاعات مورد نظر را مبهم کند. با فناوری‌های سطح بعدی Starlight X و HDR X بوش، حساسیت به نور بسیار بهبود یافته و تاری حرکت حذف می‌شود و دوربین‌های سری X بوش را قادر می‌سازد تا بر این چالش‌های معمولی در روز و شب غلبه کنند.

تصویربرداری عالی با starlight X
فناوری Starlight  بوش مدت‌هاست که دارای استاندارد طلایی عملکرد فیلم‌برداری در نور کم بوده و دوربین‌های Bosch را قادر می‌سازد تا جزئیات رنگ را حتی زمانی که سطح نور به نزدیک به صفر می‌رسد، ثبت کنند. اکنون، بوش فناوری starlight X را با فناوری  حساسیت به نور به ارمغان می‌آورد تا تصاویر واضح و مرتبطی را بدون توجه به شرایط نوری، زمان روز یا حرکت اجسام ارائه دهد. Starlight X حسگرهای پیکسل بزرگ، پردازش تصویر پیشرفته، و الگوریتم‌های کاهش نویز را ترکیب می‌کند تا حساسیت را نسبت به دوربین‌های معمولی نور ستاره به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. به دلیل نویز کمتر، جزئیات بیشتری را ارائه می دهد و به دلیل اپتیک سفارشی جدید، تصاویر رنگی را تا 0.0061 لوکس تضمین می کند. این فناوری جدید همچنین حساسیت تک رنگ را به سطح بعدی افزایش می دهد تا عملکرد بهتری را در صحنه های بسیار کم نور ارائه دهد. Starlight X با ثبت حداکثر جزئیات در صحنه های چالش برانگیز، Intelligent Video Analytics را قادر می سازد تا داده های مرتبط تری را ارائه دهد که از تصمیمات آگاهانه پشتیبانی می کند.






HDR X

فناوری استاندارد HDR چندین تصویر را با زمان‌های نوردهی متفاوت ترکیب می‌کند تا محدوده دینامیکی کلی را افزایش دهد و از ثبت تصاویر با جزئیات در صحنه‌هایی که دارای مناطق روشن و تاریک هستند اطمینان حاصل کند. HDR X، ترکیبی از سنسورهای پیکسل بزرگ، اپتیک‌های سفارشی و الگوریتم‌های تصویربرداری بوش، دو بازخوانی را از یک نوردهی کوتاه با سطوح بهره متفاوت ایجاد می‌کند. این ترکیب لنز و سنسور یک قاب با محدوده دینامیکی بالا بدون هیچ گونه تاری HDR و آثار هنری ایجاد می کند. نتیجه یک محدوده دینامیکی پیشرفته (تا 144 دسی بل) است که برای ثبت بالاترین سطح از جزئیات در صحنه های چالش برانگیز با مناطق تاریک و روشن، بهینه سازی شده است و در عین حال تاری و آثار باستانی ناشی از حرکت اجسام را از بین می برد.



مطالب مرتبط:

آدرس دفتر مرکزی :
تهران، خیابان فاطمی (غرب) - بین حجاب و پروین اعتصامی - برج ساعت - طبقه 3 - واحد 32

تلفن :
021-88970294-6

واتساپ: 

0990-9998220

خانه درباره ما محصولات ویدئو ها خدمات پروژه ها مقالات اخبار نرم افزارهای کاربردی تماس با ما کاتالوگ بوش محصولات
Email:
Mobile:
کد امنیتی:
captcha