menu

VSaaS by Bosch



فیلم‌های امنیتی ویدیوی ابری را از هر کجا می توانید نظارت، مدیریت، ضبط و پخش کنید.

VSaaS توسط Bosch به کاربران امکان می‌دهد تا فیلم‌های امنیتی ویدیویی را مستقیماً در فضای ابری از هر نقطه نظارت، مدیریت، ضبط و پخش مجدد کنند. این به مدیران سایت، اپراتورهای امنیتی یا کارکنان عملیات کمک می‌کند تا در هنگام مواجهه با رویدادها، به‌ویژه از مکان‌های دور، تصمیم‌های سریع بگیرند و از تبدیل شدن آن‌ها به حوادث جلوگیری کند.


راه حل مقیاس پذیر با حداقل سرمایه گذاری اولیه

هر ساله تقاضا برای نظارت تصویری همچنان در حال افزایش است زیرا سازمان ها به دنبال افزایش امنیت و ایمنی افراد و اموال هستند. جستجو برای راه حلی که با عملیات آنها مقیاس پذیر باشد و در عین حال سرمایه گذاری های اولیه را به حداقل برساند برای شرکت هایی با مکان های مختلف چالش برانگیز است. نظارت تصویری به عنوان یک سرویس (VSaaS) توسط بوش راه حلی است که به راحتی مقیاس پذیر است که این نیازها را برطرف می کند. این به کاربران کمک می‌کند تا فیلم‌های امنیتی ویدیویی را از هر کجا از طریق ابر نظارت، مدیریت، ضبط و پخش کنند. به لطف VSaaS بوش، دوربین‌ها تنها سرمایه‌گذاری سخت‌افزاری مورد نیاز در محل هستند که به نفع بسیاری از کسب‌وکارها، به‌ویژه مکان‌های دورافتاده و بدون پرسنل مانند انرژی و سایت‌های ساختمانی است. از آنجایی که بوش خدمات نظارت تصویری و ذخیره‌سازی ویدئو را در فضای ابری انجام می‌دهد، سخت‌افزار کمتری در مکان مورد نیاز است که هزینه‌های سرمایه‌ای را کاهش می‌دهد. همچنین تعمیر و نگهداری را حذف می کند و بازدیدهای پرهزینه از سایت برای تجهیزات ذخیره سازی و نگهداری سرور را کاهش می دهد. کسب‌وکارها می‌توانند خدمات مدیریت هشدار و ذخیره‌سازی ابری را مستقیماً اجرا کنند یا به یک مرکز عملیات امنیتی (SOC) برون سپاری کنند. SOC همه رویدادها را در چندین سایت به صورت 24 ساعته نظارت خواهد کرد و اقدامات مناسب را برای آرامش خاطر به کار خواهد گرفت. هر انتخابی که باشد، کسب‌وکارها می‌توانند مکان‌های دورافتاده و سایت‌های بدون پرسنل را از هر نقطه نظارت کنند و تنها اقدامات یا پرسنلی مانند نگهبانان امنیتی را در صورت لزوم برای صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی مستقر کنند.

مزایای استفاده از VSaaS توسط Bosch

VSaaS توسط Bosch به کاربران این امکان را می‌دهد تا کارایی عملیاتی را بهبود بخشند، بینش‌های عملی را با تجزیه و تحلیل ویدیوی داخلی در دوربین‌های Bosch شناسایی کنند، و بازده سرمایه‌گذاری محکمی را به دست آورند که ارزش بیشتری را در کل سازمان ارائه می‌کند.

بهره وری عملیاتی بهبود یافته است. پس از استقرار دوربین ها، کلیه تعمیرات نرم افزار، تنظیمات پیکربندی و فرآیندهای مربوطه از راه دور انجام می شود. کاربران می توانند به راحتی و ایمن به مشاهده ها و ضبط های زنده خود در هر زمان و هر مکان از هر تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه ای دسترسی داشته باشند و آن را مدیریت کنند تا انعطاف پذیری و کارایی عملیاتی بهتری داشته باشند.

مقرون به صرفه. هیچ سروری برای نصب، به روز رسانی یا نگهداری لازم نیست تا کسب و کارها بتوانند به سرعت به مقرون به صرفه بودن سرمایه گذاری خود پی ببرند. تنها سخت افزار مورد نیاز دوربین ها هستند و کسب و کارها فقط برای خدماتی که استفاده می کنند هزینه می پردازند. آن‌ها می‌توانند دوربین‌ها را در مکان و زمانی که نیاز دارند اضافه کنند و بسته به نیازهای ذخیره‌سازی و نیازهای زمان نگهداری، فضای ذخیره‌سازی cloud را افزایش دهند.

مفهوم منعطف به کاربران اجازه می دهد تا راه حل امنیتی را با بودجه و نیازهای آنها تطبیق دهند. سرویس تأیید هشدار مبتنی بر هوش مصنوعی برنامه ریزی شده این امکان را فراهم می کند تا هشدارها را برای نیازهای مشتری تنظیم کند، آلارم های ناخواسته را فیلتر کند، کارایی را افزایش دهد و هزینه ها را به حداقل برساند. یک سرمایه گذاری مطمئن در آینده بوش به سرمایه گذاری و توسعه دوربین های خود با هوش مصنوعی در edge و cloud ادامه می دهد. سرویس‌های cloud آینده و به‌روزرسانی‌های میان‌افزار دوربین تضمین می‌کنند که سیستم ویدیویی در طول زمان هوشمندتر می‌شود. این تکامل آلارم‌های ناخواسته را به حداقل می‌رساند و بینش‌های پیش‌بینی‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد که کاربران را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌هایی را برای نیازهای خاص مشتری تنظیم کنند. آماده برای اتصال. همه دوربین های IP بوش می توانند به طور ایمن به cloud متصل شوند تا یک اکوسیستم امن ایجاد کنند که از نظارت از راه دور، مدیریت، نگهداری و VSaaS پشتیبانی می کند. یکپارچه‌سازهای سیستم می‌توانند از راه دور از طریق سرویس مدیریت دستگاه مبتنی بر cloud ما با مشتریان خود کار کنند. و خدماتی مانند تغییر تنظیمات پیکربندی یا نصب به‌روزرسانی‌های سخت‌افزار را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که یک سیستم با بالاترین استانداردهای امنیتی مطابقت دارد. پلت فرم باز: بوش راه حل امنیتی انعطاف پذیری را ارائه می دهد که بودجه و نیازها را بدون قفل دوربین اختصاصی برآورده می کند. VSaaS توسط Bosch می‌تواند با دوربین‌های IP هوشمند بوش و شخص ثالث برای شناسایی موقعیت‌های خاص و راه‌اندازی آلارم اجرا شود.



مطالب مرتبط:

آدرس دفتر مرکزی :
تهران، خیابان فاطمی (غرب) - بین حجاب و پروین اعتصامی - برج ساعت - طبقه 3 - واحد 32

تلفن :
021-88970294-6

واتساپ: 

0990-9998220

خانه درباره ما محصولات ویدئو ها خدمات پروژه ها مقالات اخبار نرم افزارهای کاربردی تماس با ما کاتالوگ بوش محصولات
Email:
Mobile:
کد امنیتی:
captcha